Δευτέρα 12 Μαρτίου 2007

Η πολιτισμικη ιστορία του πρωϊνού αυνανισμού


Εδώ και δεκαοκτώ - δοξασμένα- συναπτά έτη, βρίσκομαι στην υπηρεσία της τιμημένης Mossad. Έχω εκπαιδευτεί να επιβιώνω στις πιο σκληρές και δύσκολες συνθήκες. Η εκπαίδευση, η οποία έχω λάβει, ξεπερνάει και την πιο νοσηρή φαντασία του κοινού θνητού.


Η φιλοσοφία της εκπαίδευσης, εξαιτίας της οποίας έχω παρασημοφορηθεί με τον Αργυρό Σταυρό Της Γης Της Επαγγελίας Δια Χειρός Shlomi Elkabetz, έγκειται στην απάλειψη εκείνων των ανθρώπινων συναισθημάτων που θα μπορούσαν να αποβούν μοιραία σε ενδεχόμενη αιχμαλωσία από τον εχθρό.


Έχω εκπαιδευτεί στη στόχευση κινούμενων στόχων. Θεωρούμαι άριστος στις τάξεις της υπηρεσίας. Είμαι εκπαιδευμένος να τρέφομαι με μέλι και ακρίδες. Έχω εκπαιδευτεί να πίνω τα ούρα μου σε ενδεχόμενη αιχμαλωσία, η οποία θα μου στερήσει το νερό, προκειμένου να αποκαλύψω μυστικά της υπηρεσίας. Είμαι εκπαιδευμένος να αποτυπώνω σε εκατοστά του δευτερολέπτου 130 πρόσωπα, 42 χώρους και να αποθηκεύω στον εγκέφαλο μου 62.000 ανθρώπινες κινήσεις και μικρολεπτομέρειες που δεν παρατηρεί ο κοινός θνητός. Παράδειγμα: Με πιο δάκτυλο ξύνει τη μύτη του κάποιος ή πόσες φορές την ώρα κοιτάει το ρολόι του. Λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά, διότι ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι ο εχθρός...


Είμαι εκπαιδευμένος να αντέχω στον πόνο, η έννοια έρωτας είναι άγνωστη για μενα, δεν συγκινούμαι και γενικότερα έχω εκπαιδευτεί σκληρά να απέχω από ανθρώπινα συναισθήματα, τα οποία μπορούν να αποβούν μοιραία σε περίπτωση αιχμαλωσίας. Έχω εκπαιδευτεί να μένω αγρυπνος περίπου για 74 ώρες, να κοιμάμαι κάτω από το κρεβάτι με ανοιχτό το ένα μάτι, να στέκομαι όρθιος στο ένα πόδι για περίπου 33 ώρες, να μένω αμίλητος για περίπου 3 χρόνια. Γνωρίζω άπταιστα 52 γλώσσες και 86 διαλέκτους, διότι ο εχθρός δεν έχει εθνικότητα και είμαι άριστος στα μαθηματικά και στους νόμους των πιθανοτήτων, προκειμένου να επιζήσω εάν κατά τη διάρκεια της αιχμαλωσίας μου, εξαναγκαστώ να συμμετέχω σε "ρωσική ρουλέτα".


Η εκπαίδευση που έχω λάβει από την υπηρεσία εδώ και 18 χρόνια με καθιστούν μια καλοδουλεμένη "φονική μηχανή", ικανή να αντεπεξέλθει και στις πιο σκληρές συνθήκες.


Σήμερα το πρωΐ έφτιαξα καφέ, έβγαλα βόλτα την εκπαιδευμένη σκυλίτσα που μου έχει παραχωρήσει η υπηρεσία και άνοιξα τηλεόραση...


Δεκαοκτώ χρόνια εκπαίδευσης στην υπηρεσία, προκειμένου να ανταπεξέλθω και στις πιο σκληρές συνθήκες αιχμαλωσίας, πήγαν στράφι ένα πρωϊνόηπαναγιάμουθά’ρθειναμεβρειστηνακρογιαλιά...


Δυστυχώς, η Mossad δεν με εκπαίδευσε στην πιο σκληρή αιχμαλωσία: Στην πρωϊνή βλακεία της ελληνικής τηλεόρασης! Κανείς στην υπηρεσία δεν μου έμαθε ότι οι Α.-Κ.-Π.-Λ.&Ο.-Λ.-Κ&Ο είναι ανθεκτικά αήττητοι και στην πιο σκληρή εκπαίδευση!


Το αποφάσισα.

Θα παραδοθώ οικειοθελώς στη Χαμάς, γυμνός με αποτυπωμένο έναν στόχο στον βασιλικό μου κώλο, προτού με ανακαλύψει κάποιος ρεπόρτερ των πρωϊνών εκπομπών!

4 σχόλια:

aris είπε...

Δεν διαφωνώ με όσα πολύ σοφά αναγράφεις, αλλά γιατί αφήνεις στην απ' έξω τους Κ&Ο;
Κατά τα άλλα μπράβο, πολύ ωραίο το blog σου.
Αντε, δε συνεχίζω, γιατί θα αρχίσει η καφρίλα...

zarathustra είπε...

Ευχαριστώ reporter δια την υπενθύμιση [ελπίζω να μην είσαι κάποιος reporter του Αυτιά ή κάποιων από τους υπόλοιπους καρναβαλιιστές....]

"Δύο πράγματα δεν έχουν όρια. Το σύμπαν και η βλακεία. Για το πρώτο δεν είμαι σίγουρος..."

Αλβέρτος Άινσταϊν, έπειτα από τη θέαση της πρωϊνής τηλεοπτικής γαμημένης ζώνης

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί δεν εκπαιδευόσουν τόσα χρόνια για να μην αιχμαλωτιστείς ποτέ; Όπως π.χ. οι Αρχαίοι Σπαρτιάτες;

NetDaemon είπε...

Καλα χουνε γινει πολυ μαλακες οι πρωιναδες.Φαντασου ο αλλος εχει δωσει μονιμο ρολο σε ...αγελαδα.ελεος.......