Παρασκευή 11 Μαΐου 2007

Sisters Of Mercy - Temple Of Love

Αλυχτώ στο λυκόφως των ειδώλων, των Θεών, της Μητέρας Γης. Γδέρνω το δέρμα του Έρωτα, για να σε σκεπάσω. Can you hear my calling, Ιουστινιανή?

"Προτιμώ να αγαπώ από το να μ΄αγαπούν", είπε ο σταυροφόρος μετά την μάχη του Χατίν. Αλλά εγώ, γιατί δεν μπορώ ούτε αυτό να νοιώσω; Γιατί δεν μπορώ ούτε να αγαπήσω, ούτε να με αγαπήσουν; Είναι δυνατόν να είμαι τόσο κενός ή έχω φτάσει σε τέτοιο επίπεδο συνειδητότητας που όλοι οι υπόλοιποι με αντιμετωπίζω με δέος, φόβο, άρνηση; Είμαι η μόνη Αλήθεια, η σκοτεινή Αλήθεια που δεν μπορώ να αντικρύσω κατάματα την εκτυφλωτική μου λάμψη; Ή είμαι άλλο ένα απομεινάρι μιας ημέρας; Λόγια που αποτυπώνω στην αιωνιότητα, Ιουστινιανή, γιατί εσένα ποτέ δεν θα μπορέσω να στα ψιθυρίσω.

Δώσε μου ένα σταθερό σημείο να σταθώ και άπειρο σχοινί. Και θα τραβήξω την Γη σε όποιο σημείο θέλεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: