Τετάρτη 4 Ιουλίου 2007

Έρως Δύο...


Δεν θυμάμαι πως ξάπλωσα στο στρώμα της. Άλλωστε, ήμουν τόσο σουρωμένος που δεν θυμόμουν τίποτα... Άνοιξα τα μάτια και την είδα εκεί... δίπλα μου... γυμνή ήταν πολύ χειρότερη... χοντρή, ιδρωμένη, με σπασμένα δόντια με αγκάλιασε αμέσως με τα χοντρά σαν σάπια μήλα χέρια της και με έσφιξε με τα πόδια της σαν μπουκάλια. Τί άλλο περίμενα ο μαλάκας; 70 ετών γυναίκα ήταν...


"Σου άρεσε γαμιά μου;" με ρώτησε Τί να απαντούσα; ότι δεν θυμάμαι; "Ναι" άναψα τσιγάρο και άρχισα να σκέφτομαι Εκείνη... "Δεν αντέχω πια. Μαζί σου η καθημερινότητα είναι σαν τα σκατά των συφιλιδικών" Το επόμενο που θυμάμαι ήταν ο άγριος χτύπος της πόρτας του αυτοκινήτου...


Συνήλθα από τον λήθαργο, όταν η γριά με αγκάλιασε από πίσω καθισμένη στο κρεβάτι. Τα ξεχειλωμένα βυζιά της μου έγδερναν την πλάτη. "Θέλω να με ξαναγαμήσεις, πουτσαρά μου" γέλασε δείχνοντας το κενό στο στόμα της. Βρωμούσε η ανάσα της ιώδιο... Γέλασα και την κοίταξα. Μα πώς κατάφερα να γαμήσω αυτόν τον γερασμένο ελέφαντα;


Είναι γυμνή, χωρίς να νοιώθει ντροπή για τη γύμνια της. Γλιστρούσε απαλά πάνω στην αχιβάδα της και προκαλούσε όλα τα φαλλικά σύμβολα αυτού του κόσμου: το φίδι, το βέλος, τον κύκνο, το ρόπαλο του Ηρακλή, το κριάρι του αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, την γούνινη εσθήτα της Ελέν Φουρμάν και τον σύρτη...


Σηκώθηκα και έβαλα το παντελόνι. "Φεύγεις; Δεν θα με γαμήσεις;" με κοίταξε με εκδικητικό ύφος. Ντύθηκα. "Άντε γαμήσου μόνη σου μωρή κωλόγρια" έκλεισα δυνατά την πόρτα του ισογείου πίσω μου... ακριβώς όπως Εκείνη έκλεισε την πόρτα του αυτοκινήτου πίσω της...

Δεν υπάρχουν σχόλια: